אנו ברעות תל־אביב בית חולים שיקומי, נוקטים את מירב המאמצים ומשקיעים משאבים רבים בכדי לספק לכלל לקוחותינו שירות מקצועי, שוויוני, מכובד ונגיש וזאת בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים בעלי מוגבלויות תשנ”ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו. אנו משקיעים משאבים ומאמצים רבים בביצוע התאמות נגישות נדרשות כך שאנשים עם מוגבלויות יקבלו את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות באופן שוויוני ועצמאי.

הסדרי הנגישות הקיימים ב”רעות תל אביב”, בית חולים שיקומי הממוקם בכתובת רחוב החי”ל 2, ת”א:

חניות – ישנן מספר חניות נכים בסמוך לכניסה לבית החולים.

בסביבת בית החולים קיימת אפשרות לחניה בסימון כחול-לבן בהתאם להסדרי החניה העירוניים.

ישנו רצף גישה מהחניה דרך הכניסה לכל המרפאות, המכונים והמחלקות.

מעליות – כל המעליות נגישות בהתאם לתקנות הנגישות.

מעלית אחת (הסמוכה למחלקה א’) איננה כוללת כיתוב ברייל והוראות קוליות. אך בלובי הסמוך, קיימות מעליות נגישות המגיעות לאותם יעדים.

עמדות השירות – מתאימות למתן שירות בישיבה למוגבלויות פיזיות.

במרבית עמדות קבלת השירות קיימים מושבים נגישים. ניתן לקבל עזרה במילוי טפסים במידת הצורך.

התאמות נגישות למידע – במידה והינך זקוק להתאמות נגישות למידע יש לפנות למחלקה לרשומות רפואיות.

שירותי נכים – קיימים שירותי נכים נגישים למבקרים ומטופלים במקומות הבאים:

עבור מטופלים מאושפזים: בחדרי השירותים הסמוכים לחדרים בכל מחלקות האשפוז.

עבור מבקרים:

  • ברחבת הכניסה – מימין לכניסה לבניין הראשי
  • מחלקה י”ב
  • מחלקה ה
  • קומה 5 – בבניין הראשי-בסמוך לתעסוקה ולגינה טיפולית
  • מכון פיזיותרפיה
  • מכון ריפוי בעיסוק
  • בית הכנסת (באולם המרכזי ובעזרת נשים)
  • מתחם מרפאות הסמוך לקפיטריה
  • מרפאה להפרעות אכילה
  • אשפוז יום (א+ב)
  • מכון כאב

הכוונה והתמצאות – קיימים שלטי זיהוי והכוונה ברחבי בית החולים.

כמו כן, ניתן לקבל את מפת בית החולים בעמדת המודיעין בכניסה.

במידה והינך זקוק לליווי אנושי לצורך התמצאות בבית החולים והגעה ליעד- יש לבקש זאת במועד הזמנת התור.

חיית שירות – מותרת כניסת חיית שירות אשר מיועדת לסייע לאדם בעל מוגבלויות. על חיית השירות להיות קשורה וקיימת חובה על בעל החיה לדאוג לצרכיה.

לא ניתן להכניס חיית שירות למקומות הבאים:

  • מכון כאב-חדר פרוצדורות
  • מחלקות ילדים (מחלקה ט, מחלקת טנ”י)
  • מכון דיאליזה

הדרכות עובדים – מתקיימות הדרכות שוטפות לצוותי עובדים ליצירת מודעות לתחום הנגישות לאנשים עם מוגבלויות שונות והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.

מוקד טלפוני (מרכז מידע וזימון תורים – קול רעות) – המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.

טלפון: 03-5081000

פקס: 073-2701632

מייל: call@reuth.org.il

פנייה באמצעות צור קשר

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. כ-20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 על ידי חברת מייקרוסופט.

בית חולים רעות מאמין ופועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.

התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך0 הבינלאומי.

הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.

האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו-Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.

מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.

לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר

ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת A-2-Z נגישות ושיווק באינטרנט

פרטי רכזת הנגישות ברעות תל־אביב בית חולים שיקומי:

שם: לילך נאון

טלפון : 0545755985

דוא”ל: lilach.neon@reuth.org.il

דילוג לתוכן