יצירת קשר בנושאי שיקום בביה"ח רעות וזימון תור בלבד. שירותי המענה האנושי בנושא מיצוי זכויות אינם פעילים

    קול רעות

    בעקבות משבר הקורונה: הוקדם תשלום הקצבאות

    הקצבאות שהוקדמו הן: אזרח ותיק, שאירים, נכות כללית, שירותים מיוחדים, ילד נכה, דמי מזונות, נפגעי עבודה, ניידות, סיעוד, שיקום ואסירי ציון

    עודכן לאחרונה:18/04/22

    כדי להקל על המבוטחים בתקופת משבר הקורונה, הודיע המוסד לביטול לאומי על הקדמת תשלום הקצבאות.

    הקצבאות שהוקדמו ושולמו לחשבונות הבנק ב-27.3.2020 הן: אזרח ותיק, שאירים, נכות כללית, שירותים מיוחדים, ילד נכה, דמי מזונות, נפגעי עבודה, ניידות, סיעוד, שיקום ואסירי ציון.

    מקבלי קצבת אזרח ותיק

    כדי למנוע מאזרחים ותיקים לצאת מהבית בימים אלה, דואר ישראל בשיתוף הביטוח הלאומי והמשרד לשוויון חברתי יחלק כרטיס נטען "משולם מראש" (pre-paid) שיימסר למקבלי קצבאות אזרח ותיק, שיש להם חשבון בבנק הדואר אך אין להם כרטיס. הכרטיס יגיע לבית או לבית האבות במעטפה מאובטחת, באמצעות דואר שליחים על בסיס רשימה מוגדרת מראש. האזרחים הוותיקים יקבלו במקביל מסרונים מהדואר עם הודעה בנושא, עם קבלת הכרטיסים יוזמנו להתקשר למוקד בנק הדואר בטלפון 076-8871190 לאימות הפרטים, ולאישור העברת התשלום או חלקו לכרטיס שברשותם, על פי שיקול דעתם.

    שאר מקבלי הקצבאות שאוספים את הקצבה פיזית בבנק הדואר: חלוקת הקצבאות תתבצע החל מיום ראשון הקרוב 29.3.2020. ביום זה סניפי הדואר יתוגברו ויהיו פתוחים עד השעה 18:00. ניתן לקבל את הקצבאות גם בימים שלאחר מכן.

    הכתבה פורסמה ב-30.3.2020

    (תמונה להמחשה unsplash)

      יצירת קשר בנושאי שיקום בביה"ח רעות וזימון תור בלבד. שירותי המענה האנושי בנושא מיצוי זכויות אינם פעילים

      קול רעות

      דילוג לתוכן