יצירת קשר בנושאי שיקום בביה"ח רעות וזימון תור בלבד. שירותי המענה האנושי בנושא מיצוי זכויות אינם פעילים

    קול רעות

    איך לטפל נכון בכאב

    כ-1.5 מיליון אנשים בישראל סובלים מכאב כרוני. גישת טיפול מתקדמת במכון הכאב בביה"ח השיקומי רעות הוכחה כמוצלחת בהתמודדות עם הכאב

    עודכן לאחרונה:15/05/23

    כאב הוא אחת התופעות השכיחות בישראל. נתון מדהים מדבר על 1.5 מיליון איש (19% מהאוכלוסייה) הסובלים מכאב ממושך. גישת טיפול מתקדמת במכון הכאב בבית החולים השיקומי רעות ת"א הוכחה כמוצלחת בהתמודדות עם הכאב ומאפשרת חזרה לתפקוד.

    במאמר שפורסם במוסף בריאות פלוס בידיעות אחרונות, מסביר ד"ר אלון ראובני, מנהל מכון הכאב בבית החולים השיקומי רעות, מהו כאב כרוני, מה ההשלכות שלו על התפקוד היומיומי ומה מייחד את הטיפול השיקומי בכאב בבית החולים רעות.

    ד"ר ראובני: "תפיסת העולם שלנו דוגלת בטיפול רב מקצועי במחלה, בכאב ומעל לכל באדם. כל מטופל נהנה מתכנית אישית הכוללת טיפולים טכנולוגיים מתקדמים ותרופתיים ובהתאם לחוות הדעת הרפואית במכון ניתן לשלב גם טיפול רב תחומי הכולל פיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק, רפואה משלימה שיקומית, טיפול באמנות, ליווי עובד סוציאלי, ייעוץ תזונתי ותמיכה פסיכולוגית בעת הצורך. הטיפול התרופתי והשיקומי בכאב מאפשר למטופל לחזור לתפקוד ולאורח חיים תקין ומלא, לצאת ממעגל הכאב ובמקרים קשים, ללמוד לחיות ולהתמודד עם כאב בצורה יעילה".

     לכתבה המלאה: איך לטפל נכון בכאב

     

    המידע במאמר זה הינו מידע כללי ואינו מהווה חוות דעת רפואית או תחליף רפואי להתייעצות עם רופא ואין לראות בו ייעוץ רפואי ו/ או המלצה לטיפול ו/ או תחליף לטיפול.

    דוקטור אלון ראובני, מנהל מכון הכאב, רעות תל אביב בית חולים שיקומי

      יצירת קשר בנושאי שיקום בביה"ח רעות וזימון תור בלבד. שירותי המענה האנושי בנושא מיצוי זכויות אינם פעילים

      קול רעות

      דילוג לתוכן